fredag 19. mars 2010

Har akkurat fått snusen i at det fins et utall utfordringsblogger ute i den store bloggeverden, og snubla da inn på scrappehuset! Utfordringa var å lifte en LO fra en av "beboernes" blogger. Mange fantastisk fine, men denne falt jeg for. Både fordi den var søt og sjarmerende, men også fordi jeg hadde noen bilder som bare hadde venta på denne!!! Resultatet ser du under..... (Det skal også nevnes at midt i scrappinga av denne var jeg ute å vimsa på ski, ramla og fikk meg en "ski-tommel" så arbeidet ble gjort ferdig med HØYRE hånd bandasje og fatle!!!)



5 kommentarer:

  1. åh så kul den va..når du endelig fant ut ka slags papir du sku gå førr..den klaffa bra! tell tross førr at du ha gjort det med en arm..uff,uff det hørtes ikkje bra ut! god bedring tell dæ!♥

    SvarSlett
  2. Så flott denne ble!!!
    Så kjekt at du ble med på lifteringen! Håper armen blir bra igen, slik at du får til å kreere mange slike flotte LOer! Likte vekldig godt bildene dine!! Knallfint!

    SvarSlett
  3. Ikke så greit å være enarmet scrapper nei, men synes du har gjort en kjempe jobb. Knallstilig LO i røff stil.

    Takk for ditt flotte bidrag. :D

    SvarSlett
  4. Denne var jo bare nydelig.
    Så flott at du har tatt igjen fargene fra bildene på pynt og papir.

    God bedring, den skaden hørtes ikke god ut.
    Jeg er mektig imponert over enhåndsscrappinga di!

    SvarSlett
  5. det var mange fine bilder

    SvarSlett

Supert at du legger igjen en kommentar!!